Snart är du min !

image15

Idag har de varit tjoooockt me jobb ! Är kul som fan när man har o göra .
Ska köpa guitar också :D Fan jag bara älskar den . Ska hämta den om bara någon dag . Fan va lycklig jag är .
Ska hämta pipis guitar på Fredag . Vilka kvällar vi ska ha .
Ur mina högtalare spelas just nu Patty Loveless - Here I Am . Fett fin den biten :)
Fredagen den 18e Maj ska jag o Pipi på dansgala i Veberöd .. Fett ball de ska bli . Perikles ska spela för oss o vi ska bara parta loss :D
Måste sova lite nu .. Klockan e redan 20 i 2 . Oj oj oj så nanni jag e nu .. (gäsp)
Later fuckers .


Petra Albrecht !   Du betyder så fruktansvärt mycke . Tjoooockt me chaaarlek till dig gummis <3






Om du bara va här hos mig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback