Allt och inget

Dom tre senaste dagarna har varit fruktansvärda ..
Jag har sovit 9 timmar och jobbat 30 .. Resten av tiden har jag flyttat och sen har jag hjälpt mamma att flytta ..
Nu jobbar jag i natt också, slutar 7 sen är jag ledig till söndag kväll ..
För er som inte vet så jobbar jag 10 timmar vaken natt heltid med en flicka på 7 månader. Jag jobbar annars som mäklarassistent på Holgerssons fastighetsförmedling i Veberöd och har gjort det i 2år och 7 månader.
Jag tänkte göra en kopp kaffe nu och sen fortsätta inlägget med att blotta mitt liv :)
Jag har aldig gjort ett sånt inlägg så det är på tiden ..


Mitt fullstndiga namn är Sandra Marie Dahl. Kallas: Sassa, Sandie, Siri .. Har massa smeknamn :P
Jag är 22 år gammal och bosatt i Trelleborg.
Bor tillsammans med min sambo Johan sedan två år och våra hundar Jacko 4år och Leah 1,5år. Här är bilder på min fina familj.

Johan                        Jacko                     Leah

Jag är 162cm lång och väger 55kg.
Jag flyttade hemifrån när jag var 15 år gammal och det var då jag började jobba.
Min familj består av mamma Tina, pappa Stefan och mina tre yngre syskon Fredrik, Madeleine och Philip.
Mina två bästa vänner heter Petra och Madeleine och min mamma är min idol.
Mina favorit proram är Idol, Desperate housewifes och Sex and the city.
Jag har 6 tatueringar och två piercingar.
Jag älskar mjölk och majonnäs... Dock inte tillsammans :P
Min favorit färg är brun.
Jag älskar ljudet av en gitarr och försöker lära mig spela. Min sambo är överjävlig på gitarr och har en underbar sångröst :)
Jag har spelat bowling sen jag var väldigt liten och spelar nu i BK La Visite, damernas A-lag :)
Musik är mitt liv. Jag har alltid lurarna i öronen när jag ska ner i tvättstugan.
Jag vill jobba som designer senare i mitt liv och designa klänningar. Framför allt brud,bal och gala klänningar.
Sydde min egen balklänning :)
Jag hatar spindlar. Även dom som är så små att man nästan inte ser dom. jag kan inte ta papper och ta i en död spindel .. Sen har jag klaustrofobi. Jag får panik under ett täcke om den ligger för hårt mot benen ..
Jag var med i en dansgrupp när jag var 14 där vi va i polen och dansade på festivaler och var med på tv ..
Jag älskar inredning och styling. Har verkligen ett öga för det där.
Älskar barn och barn älskar mig och kommer absolut bli mamma en dag.

Nu vet jag inte vad mer jag ska skriva .. Kommer jag på mer så fyller jag på.
Har ni någon fråga så får ni gärna fråga så lägger jag in det.

Nu ska bebis ha mat så jag måste återgå till arbetet. Slutar om en timme :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback