ååååååå sånt skit

Torsdag  28-sep-06
Så sinnes de va igår . Torsdag och allt och vi krökade =) Pepe va den som drack mest och de va då också hon som ramlade omkring över allt . Hahaha ..
Fick ett samtal från hemtjänsten om att min mormor har trillat och brutit lårbenshalsen =(
För ca. ett år sen fick min mormor en stroke och blev därmed förlamad i hela höger sida och nu när hon äntligen kan gå upp och röra på sig (även dansa) =) då trillar hon . Usch =(



Fredag  29-sep-06
Idag ska Didi ha sin 20års fest sen e de danmark som gäller . Fett =)
och imorgon e de party igen ... På streetarna .. haha Fest me raggare hur kul kan inte de bli .
Haha Pappa kommer nog också va där ... iiiiik ..
Nä nu ska jag fortsätta me de jag gjorde förut .

Älska <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback