Just never forget us !

image16

Denna dagen har varit galen på ett skönt sätt (:
De började me att jag vaknade , datorn trycktes igång och sen va de fullt ös , kan man säga ..
Jag o Pipi tog bussen till Lund , hämtade min gitarr , tog bussen vidare till malmö , träffade madde , tog bussen tillbaka till Lund sen vidare till Sjöbo vilket va målet (: Fett irriterande resa men vi kom hem till mig till sist ..
När vi kom hem hittade vi på vissa busigheter som vi faktiskt får unna oss ibland :P
Sen kom Robin , Martin och Andy o hälsade på .. Galet roliga människor (: 
Just nu sitter jag här , Pipi läser mina skvallertidningar , Madde är på toa ( ofta ) , Martin står upp o snackar hela tiden , Andy pratar i telefon ..  Så kommer de nog va i några timmar till , känner jag .. Hihi (:
Fett kul att ha maddelation här , de händer inte allt för ofta . Vi har ändå varit bästa kompisar i 10år nu och har aldrig bråkat .. I like (:  Pipi och jag har varit bästa kompisar i 7år men tråkigt nog har vi bråkat .. Men vi bodde i ett litet hus tillsammans under den tråkigaste tiden på året ( vintern ) och vi va arbetslösa båda två .. Blev mycke efter ett tag men vår vänskap kommer aldrig att brytas för vi är sååååååå tighta ! Vi har tagit oss igenom den jobbigaste tiden och nu har vi bara den underbaraste tiden framför oss .  Jag älskar mina tjejer så fruktansvärt mycke o de finns inte en som är så underbar som dom . Ni fyller mitt hjärta med så mycke kärlek och de är er jag lever för . Shit va sjukt , de va galet längesen jag skrev en så djup blogg . Nu måste jag sätta mig o umgås lite me mina flickor .. Kommer säkert sitta här om en stund igen o skriva en ny blogg så later fuckers ..


De fanns en tid då allt va perfekt men de blir fan bara bättre o bättre !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback