Sassa brassa mandelmassa :D

Har du ..

FOLKÖL I KYLEN: Nej men de hade inte varit fel :P
NÅGOT HUSDJUR: Yes , två hundar
NÅGON FAVORITRÄTT: Johans mat
NÅGON FLICK/POJKVÄN: Ja , Johan heter han
PUDER PÅ DIG: Nepp ..
NÅGRA FRAMTIDSPLANER: Ja en hel del
EN LEVANDE TRO: Ja ?
NÅGON SJUKDOM: Nej , jag e frisk som en nötkärna
GYMKORT: Japp . Ett år på nautilus
NÅGRA KÄRLEKSPROBLEM: kanskne:P
EN HOMOSEXUELL KOMPIS/SLÄKTING: Nej men en bisexuell
NÅGON FAVORITLÅT: Ohja , en del
DUSCHAT IDAG: Nepp .. Började jobba 06.00 så de kändes inte riktigt lägligt
NÅGON KOMPIS SOM SNARKAR: Ja de finns några som gör de också , ja ..
NÅGON VÄN SOM SPELAR I ETT BAND: Ja , Martin som jag gick i skola med
NÅGRA MVG: HAHA nej .. Men hade jag börjat plugga igen så hade de nog dykt upp några :P
NÅGON SOM FÖRSTÅR DIG: Ja men inte många
TUFF KOMPIS SOM KAN FÖRSVARA DIG: Nej , klarar mig själv
NÅGOT BEROENDE: Ja .. cigg om inte annat
FIKAT IDAG: Nej , hann inte
NÅGOT FAVORITMÄRKE: Beror ju helt på vad ..
NAGELLACK: Bara på tårnaglarna :)
NÅGON VÄN SOM BOR I ETT ANNAT LAND: Ja , Elly bor i Norge

VEM..

AVSKYR DU: Får nog fundera lite på den
HÅNAR DU: Ingen at the moment
DELAR DU MEST MINNEN MED: Madde & Petra
LÄNGTAR DU MEST EFTER: Min storebror
STÖR DU DIG PÅ: Jag vet faktiskt inte just nu
GOSAR DU MED: Johan :P
LAGAR MAT: Johan
TROR ATT DEN ÄR NÅGON: Hur fans ak jag kunna veta de :S

VILKEN..

TIDNING LÄSER DU: Kvällsposten och NU
BUSS ÅKER DU OFTAST: 174an och 6an
FRISYR HAR DU: Nersläppt med rosa diadem
DAG FYLLER DU ÅR: Vilken dag ? Detta året va de en fredag :D
ÅRSTID FÖREDRAR DU: Sommaren


VAD..

GÖR DU NU: Sitter på jobb och ska gå genom bokföringen
GÖR DIG TILL EN BRA MÄNNISKA: Jag är en galen person vilket oftast är positivt :P
GÖR DIG TILL EN DÅLIG MÄNNISKA: Inget .. Jag e bara bra alltid :P HAHA
VILL DU ARBETA MED: Mitt jobb .. Inget är bättre
ÄR ROLIGAST JUST NU: ingenitng ?
HAR DU FÖR SMINK: Mascara , foundation och lite rouge
ÄGER DU FÖR SKOR: Säg en sko så har jag den
HAR DU FÖR STORLEK I SKOR: 37/38
LÄSER DU FÖR BOK: Ingen just nu
SKA DU GÖRA NU: jobba
HUR SKA DIN DRÖMKILLE/TJEJ VARA/SE UT: Har hittat min
RANDOM

KALLT UTE?:
Ohnä , de e strålande sol
IDROTTAR DU?: Nä ?
SISTA DU ÅT?: Macka med ost
HAR DU EN GITARR?: Ja vi har tre stycken men bara en av dom är min
VILKET LAND VILL DU HELST BESÖKA?: you name it
HAR DU BRA HÖRSEL?: Ja för fan . Jag hör allt
TYCKER DU OM SÅNT HÄR?: De e bra tidsfördriv i allafall
HAR DU NÅGRA TRUMMOR?: nej
NÄR SPYDDE DU SIST?: I fredags :S
HAR DU NÅGON PIERCING?: Japp .. Två stycken
HAR DU NÅGON TATUERING?: Ja , fyra stycken
ÄR DU RIK?: Nej men jag ska bli
HAR DU BRA BETYG?: HADE .. Tills allt gick utför .. Men se så bra de gick ändå .. Mäklarassistent och allt :P
VAD HAR DU FÖR MATTEBETYG?: Hade .. G tror jag

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback