Forever trusting who we are

Fredagen den 30/10.


Bort med allt gammalt och in med allt nytt :D
Jag är verkligen på topp idag.
Jag mår skitbra och är sjukt glad alltid numera :) Eller ja, morgonen är inte min bästa vän men det går ..
Idag har jag mest slappat och druckit kaffe med mamma .. Det är ungefär så mina dagar ser ut :P En kaffelös dag finns inte för mig och skulle det komma en sån dag så tänker jag inte gå upp ur sängen ens ..
Herre gud , att man kan ha så lite att skriva om så att man skriver om kaffe så borde man inte skriva alls ...
Vad har jag gjort idag ? Sandra tänk nu .... JO, jag har fixat kläder till halloween festen imorgon ..
Nej jag lägger ner .. Hade inget vettigt att komma med idag ändå ..
Läggen in en låt bara för att :P
Puss på er


 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lillasyster

"Väck med allt gammalt, och in med allt nytt" yeey.. mer uppdatering gumman :D saknar att läsa din blogg! älskar dig mitt hjärta. puss & kram lillasyster P

2009-11-04 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback