Free or falling ?

Varför straffas man när man går in så hårt för en sak som jag har gjort nu en längre tid?
Är det för att man inte gör det för sin egen skull?
Jag förstår inte det. Jag gjorde allt för vår skull och nu får jag allt kastat tillbaka rakt i ansiktet.
Det känns som ett stort tåg med 100 vagnar krossar mig mot rälset....

För dig är det precis som att jag inte finns mer.. Som om att 2år och 3 månader inte är värt någonting.
Det gör att jag inte vet vad jag känner för någonting längre ..
Alltså jag gräver inte ner mig för att förhållande tar slut men det gör väldigt ont i mig och jag blir väldgt ledsen över hur illa det gör mig.
Det som förvånar mig så mycket är alla ord ... Alla dessa ord som betydde så mycket förut men som inte längre betyder någonting.
För bara några dagar sen älskade du mig så mycket men nu har du bara slutat älska mig ? Hmm.. jag vet inte.
Att bara sluta älska någon hur som helst har aldrig hänt mig så jag har ingen aning om det bara kan bli så men för mig känns det konstigt ..En sak hade nog varit om det fanns någon annan men det säger du att det inte finns ..
Jag kan ibland säga saker jag inte riktigt menar men jag skulle aldrig säga att jag älskar någon om jag inte menar det med hela mitt hjärta. Aldrig!
Jag är trött på allt elände nu ...

Jag älskar dig Johan men du har gjort klart för mig att detta inte är vad du vill ...







Kommentarer
Postat av: Mathilda

Usch ja. känner igen vart enda ord i inlägget!!

Postat av: Anonym

Det finns annat än fula fiskar i havet

2009-09-29 @ 16:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback