Aha upplevelser



Idag är en stor dag för mig.
Jag tar min andra bricka för drogfri tid och det har varit en tuff tid.
Sen va jag på Mia Törnbloms föreläsning. WOW i helvetet vilken föreläsning.
Jag är så känslofylld idag. Jag pratade med henne i pausen där jag köpte hennes bok: En härlig bok.
Berättade om min drogfria tid och att hon har inspirerat mig till att gå på möten och hon blev jätte glad, sa grattis och gav mig en stor kram. Vilken känsla att höra det från henne. Jag vet att det är bra men att höra det från henne gjorde mig nästan gråtfärdig. Den kramen kommer sitta i mig länge. Vilken dag :D
Jag började jobba med dagens datum i hennes bok där det står: Motgångar kan vara trappsteg till framgång.
För mig är det helt rätt och den texten passar mig kanon bra idag eftersom att jag firar drogfri tid.
Min chef sa idag att han aldrig har sett mig så glad som när han sa att jag fick gå på föreläsningen och det kan stämma. Detta är en dag där jag känner mig lycklig. Nu ska jag börja arbeta på min självkänsla.

Tack för en kanon föreläsning Mia.






Kommentarer
Postat av: Anonym

<3<3<3<3 så glad för din skull gumms:D måste se den tsm.. jag vill jag vill jag vill:D

we can make it:D Älskar dig massor <3<3<3

2010-02-16 @ 23:11:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback