I'm a believer

Idag var jag på mitt första NA möte och det kändes skitbra. Jag kände att det var dags att ta tag i saker och ting och jag kommer absolut gå dit igen. Fyra dagar i veckan faktiskt. Jag blev så otroligt berörd och började till och med gråta vid ett tillfälle under mötet. Det är tufft att inse att man är en narkoman även om jag är nykter men jag slåss med tankarna och känslorna varje dag och känner att det får vara bra nu. Nu är det 100% satsning som gäller och det kommer att gå bra. Det känns rätt och jag känner att motivationen är där. Idag lyssnade jag bara för att jag var så nervös och satt nästan och skakade under hela mötet men på onsdag ska jag dela med mig.



There's no escape from it all and now I know how it feels to live a lie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback