Impossible means nothing to me!

This road is anything but simple
Twisted like a riddle
I've seen high and I've seen low


Under tre års tid har vi klyddat väldigt mycket. Det har varit mycket kärlek men även en hel del skit .
Jag älskar honom, det vet jag men det är inte tillräckligt.. I förrigår när vi pratade i telefon så bestämde vi att det får vara bra nu och att vi ska gå vidare på vars ett håll vilket känns lite konstigt.
Det känns fel på något sätt. Jag tror att detta är ännu ett felaktigt beslut som förändrar min framtid men skillnaden denna gången är att beslutet inte är mitt. Jag kan inte göra något längre, jag har gjort vad jag kan!

Från en sak till en annan. Grattis på födelsedagen mamma lilla som blir 44år idag :D

För övrigt är det sista dagen på jobb imorgon innan min semester och nästa vecka ska jag till Götet och se Pink :) Ser framemot det massor.
I helgen blir det nog mys med min lilla Pepe och resten av min ledighet ska vara solig och varm, så det så!
Puss på er folket <3


So loud, the voices of all my doubts
Telling me to give up, to pack up and leave town








Kommentarer
Postat av: bella

Svar på din kommentar.

Tack så mkt, hoppas det löser sig för dig med.

Saknar dig med faktiskt.

Ja det ska jag göra.=)

2010-07-17 @ 10:51:05
Postat av: Bella

Det låter bra. Förtjänar det bästa=)

Okej det låter nice, skönt att få vila lite från allt slt kan jag tänka mig. Kan jag förstå att komma ut lite är alltid skönt:)

Jo det skulle vi mkt väl kunna göra., När hade du tänkt dig isf? Ska iväg nu i veckan dock, men annars är jag ledig. Ja jag har kvar ditt nr:)

2010-07-17 @ 21:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback