Dålig uppdatering här va :p

Det är alltid någon här inne och kollar så det är kanske dags att uppdatera lite oftare..

Vad händer i mitt liv just nu?
Jo, just NU jobbar jag. Sitter och funderar på hur jag alltid löser mina problem och hur ska jag lösa mitt senaste problem. Jag har numera ingen som kan passa mina hundar när jag jobbar och det är fruktansvärt frustrerande. Jag blir väldigt sällan ledsen, tro mig vääääldigt sällan eftersom att jag är så fruktansvärt blockerad känslomässigt men när det gäller mina diamanter så kan hela min värld rasa inom loppet av några sekunder. Dock försöker jag inte gråta för det hjälper inte utan istället försöka lösa detta.
Jag tycker synd om mina hundar och dom förtjänar att ha det bättre på något sätt men efter alla dessa åren och allt vi har gått igenom tillsammans skulle jag aldrig kunna lämna bort dom till någon annan.
Jag vet inte hur många gånger min pojke har räddat mitt liv.
Utan honom hade jag varit död, förstår ni då hur mycket han betyder för mig? 
Vad han än gör eller hur saker än ser ut så skulle vi aldrig lämna varandras sidor.
Tyck att jag är knäpp om ni vill men den lilla killen är värd allt för mig.
Och lilla Leah som jag räddade från en familj som lät henne bo i en transportbur på toa i mörker, utan vatten, mat eller möjligheten att kissa och bajsa. Det var som att dom glömde henne där inne. När jag åkte ut och tittade på henne när hon var 11 veckor ville jag inte ha en hund till för det räckte med en men jag hade inte hjärta att lämna kvar henne där. Veterinären sa att hon inte hade överlevt länge till om inte jag tog hand om henne. Hon är mitt mirakel, min lilla flicka.


Så jag har ett stort problem nu och jag måste hitta en lösning fort för jag jobbar heltid 5 mil hemifrån och jag fungerar inte ordentligt om jag vet att mina hundar inte har det bästa.


I alla fall, jag måste återgå till jobbet nu. Ska strax köra hem till hundarna och mysa <3


Prinsessan och prinsen <3






Kommentarer
Postat av: Julia

Du har inte funderat på att flytta närmre jobbet?

Postat av: Sandra

Nej jag jobbar i både Lund och Veberöd så det blir samma sak ändå..

2011-01-25 @ 13:13:07
URL: http://smd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback