Jag begär ingenting, men jag vill ha allt.


Just nu jobbar jag till max.. Sen jag skrev sist har jag fått ett till jobb och denna gången på Sydsvenskan i Lund och ännu ett över min semester i augusti. Det har varit mycket stress, halva dagar här och där och jag är fullproppad med information som jag ska försöka behålla i huvudet :/ Så, jag jobbar till max.. Jag hade inte klarat av mer nu känner jag. Nu är det klart att vi ska åka till Australien i januari och det ser jag verkligen framemot.

Det är mycket bråk och gnäll på olika håll och jag vantrivs som fan i det..
Innan jag flyttade till Trelleborg var jag alltid själv.. Jag jobbade och var hemma, det var allt!
När jag sen kom till Trelleborg så blev det som att trilla rakt in i våra bästa år :/ Fatta vilken kaos alltså..
Jag försöker se det ljusa i livet medans många andra bara gnäller hela tiden.. Jag fattar inte hur illa livet kan vara för att man ska vara så. Allt är fel hela tiden och det går ut över alla :/ Så mycket skitsnack och falskhet.

Aja, nu måste jag tydligen köra ett ärende, sen slutar jag :D

Puss&Kram







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback