Oh my fucking lordi

Denna helgen har varit såååå sjuk !
De började i fredags då jag , Pepe och Didi först förfestar hos Didi sen drar in till Petri i Malmö .. På bussen träffar vi vår vän Göran ..  Vi SKULLE på bar runda men vi kom inte längre än Petri .. Haha .. Vi beställde in
2 shots var , Turkisk .. 6:or också för den delen .. Svepte dom o sen 2 till .. Sen va de fullt ös på oss .. Vi sjöng , dansade o fy fan så laddade vi va .. Kvällen slutade med att jag ligger på en bänk utanför Petri och de står 4 poliser hos mig som vill ta mig , men jag vägrar .. Sen kom Pepe o räddade mig . Vi tog en taxi för vi hade aldrig kommit till bussen .. När vi hoppar av taxin så står Sandra & Therese där och ( tar emot oss ) Kan man säga och sen hjälper dom oss hem .. Fy fan , så full har jag bara varit en gång innan o de va inte skoj .. Vi skrattar fortfarande åt den kvällen .. Haha !

Lördagen va inget o hura för men sen kom söndagen .. Helvetes jävla söndag ..
Jag och Pepe åker hem till Mamma som bor i ett hus vid stranden .. Så ska min lillebror åka på sin mini chopper ( tror de stavas så ) och jag skulle ju givetvis åka med .. Så vi tar en runda ner på stranden och sen hem .. När jag kommer in så upptäcker denna dumma blondinen att hon måste ladda mobilen för den e död men mobilen e borta .. BORTA !! Fatta att jag har tappat den på stranden . ( gråt ) Jag och mamma har varit där sen halv 9 i morse och letat men hittade inte den .. Idag e de måndag och jag börjar få spel . Jag klarar inte de mer . Jag skulle kunna böla ..
Ett tips ! Håll hårt i era mobiler för de gör verkligen ont när dom försvinner =(


KIss ass


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback