Allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om !

image14¨

Meeeeeeeeeeeeeeeen fan me ! Jag skrev precis den fetaste bloggen o så RADERADE JAG DEN ! Jag e fucking efterbliven på riktigt .. Nu pallar jag fan inte skriva om den .. De får bli en snabb genomgång (: Dagens bild är tagen i Vombsjön där jag och Pipi tog vårt första dopp idag den 6 - maj - 07 . Fett kallt men de va värt varje minut !
På kvällskvisten blev de kaffe o Wallander och imorgon är de jobb , jobb o åter jobb .. från morgon till kväll ... Har fett mycke o göra för vi fick in en hel del hus under helgen .. Ska bli spännande o se va de kan va för något (:
Just nu lyssnar jag på Lars Winnerbäck - Kom änglar . Underbara minnen till den låten (:
Nu ska jag nanna för kl e 10 i 3 o jag e fett trött ..  

Pzipi - Du är den ! It , you know .. Du är min andra halva , sis . Älskar dig massor !


Den vackraste stunden i livet va den när du kom /   Sandie Sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback