Jag har kanske hittat dig ?


Jag ska hitta en kille som kallar mig vacker istället för het,
som ringer upp när jag lägger på, för att han vet vad jag känner.
Som struntar i alla andra tjejer han kan få, fast de är tusen gånger vackrare än mig, för att han vet att han har det finaste i världen.
Jag ska hitta han som ligger vaken för att se mig sova, och som sakta nuddar min mage med sina fingertoppar för att jag ska fortsätta drömma fina drömmar.
Jag ska verkligen hitta han som vill visa mig för världen att jag är speciell.
Han som hela tiden påminner mig om hur mycket jag betyder för honom och som berättar att utan mig skulle han bli helt tom.
Jag ska hitta han som tar med mig när han träffar sina kompisar, kramar min hand hårt och säger :
"Det är henne jag älskar "...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback