Skåneland


En massa har hänt medans tiden susar förbi ..
Jag och Johan har de riktigt bra nu , inte för att vi inte har haft de innan men nu har vi kommit på fötter med jobb och allt .. Vi har fått en lägenhet i Veberöd som vi får tillgång till i februari 2008 och vi har jobb båda två .
Fan , jag älskar mitt jobb . Har saknat de som fan ..
Jag flyttade ju upp till Katrineholm för ca 2 månader sen nu och är redan på väg tillbaka till underbara Skåneland :)
De e inte de att jag inte trivs utan tvärt om , jag ÄLSKAR Katrineholm med alla härliga människor och speciellt Johans familj men utan jobb e de inte kul . Vardagen är inte längre underbar , den bara stör och man vill bara sova bort hela dagarna . Ingen lust o göra någonting utan allt bara rasar , Nej ! Nu får de va slut .Och de är de ju också :)
Nu har vi varit i Skåne i snart 2 veckor och visst har de varit mysigt .. Har ju jobbat som fan .. Tillsammans har jag & Johan tjänat 8000 på en vecka .. Vad säger man ? Strålande ? Ohja .. Sista dagen idag så när vi slutar så åker vi till vår lilla vovve och sen hem i början av nästa vecka :) Träffade lillasyster häromdagen också och jag lovar , vi GRÄT när vi kramade om varanda . Åh vilken lycka att äntligen få träffa henne efter 2 månader .. Henne har jag saknat massor massor ! Snart ses vi igen .
Nä , nu e de dax för mig att gå genom bokföringen ..

Herrå

Kommentarer
Postat av: Mathilda Christiansson

Vad kul att du ska flytta tillbaka till Skåne! :) Fått tillbaka ditt jobb hos mäklaren? Då känner jag ytterliggare en som bor i Veberöd. :P

2007-11-12 @ 22:00:37
Postat av: Lillasyster

JAG SAKNAR DIG REDAN, hjärtat .. men snart ses vi igen

2007-11-13 @ 11:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback