All gone







This dream was not supposed to break

Kommentarer
Postat av: lillasyster

har det hänt något hjärtat? kan du inte ringa mig? älskar dig (L)

2008-12-10 @ 12:13:44
Postat av: Sandra

Ja, just det. Huset =) så spännande! Nej, jag vet faktiskt inte riktigt...har inget bestämt än så länge så jag får se vadsom händer =) Kram Sandra G =D

Postat av: Sandra

Förresten..haha..igår tänkte jag massor på dig...för vårt hemmalag (herrarna) mötte "Veberöd" igår i match. SÅ de har också ett lag? =) häftigt..haha..ja, oviktigt men inte hört om denna lilla stad förut. Kramkram

2008-12-11 @ 16:04:13
URL: http://soonafairy.blogg.se/
Postat av: sandra

Tack...textewn va fino berörde massor faktiskt =) Jo, matchen gick bra...eller ja, för Näset. Dom vann med 4-2..hmm..tror jag =) kram

2008-12-12 @ 16:53:09
URL: http://.blogg.se/
Postat av: eva

Jättefin sida du har.....intressant att tänka mer på djuren och hur vi hanterar dem...Eva

2009-01-08 @ 08:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback