Jag blir så ARG !!!

Detta inlägget handlar om djur. Dessa stackars små varelser som inte skulle skada en fluga blir misshandlade, torterade, flådda levande och slaktade . Det gör mig så fruktansvärt arg och frustrerad och bara att sitta här och veta att detta pågår just nu, någonstans i världen dör ett stackars djur brutalt för att det existerar . Jag ska engagera mig i ett projekt om djurplågeri och slakt i Kina . På dessa första bilderna ser man hur en man kastar iväg en stackars hund med ett koppel runt halsen ..


Och här kan man se den stackaren kämpar för sitt liv när mannen bara går vidare och släpar hunden på marken.



detta är något som berör mig otroligt mycket. dessa bilderna har jag tagit från den sidan där man kan engagera sig i projektet i kina.


I oktober 2006 införde "säkerhetsbyrån för allmänheten" i Kina regeln att alla hundar i Beijing som är över 35cm i mankhöjd är olagliga och ska avlivas.
Hur sjukt är inte det ?
Nästa två bilder visar hur en kvinna ber "hundinspektörerna" om nåd för sin hunds liv. Tyvärr utan resultat.








Dessa sista bilderna är som jag har hittat på olika sidor men som visar hur det ser ut.


Här slås en hund ihjäl för att bli mat till resturanger i Asien.




denna stackaren ska bli flådd levande.


Bara en liten oskyldig valp som dom ska slå ihjäl med ett järnrör.



Jag förstår inte hur dom kan göra så.
Mina hundar hade blivit dödade i Asien.
Tänk att dom går och knackar dörr för att berätta att dom ska döda ditt djur för att det är över 35cm i mankhöjd, bara för att det är som det är och finns till.
Nej detta måste stoppas, på något sätt måste det stoppas.








Kommentarer
Postat av: Sandra

Usch Sandra, starka bilder. Detta borde verkligen stoppas.. VERKLIGEN! Och vi ska leva på såkallade 2000-talet!?!!! Usch, jag kunde inte ens titta klart på inlägget. Stark, men som sagt, SJUKT NOG, sant =( kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback