Lär känna Sandra

image24

 

1. VAD HETER DU?
Sandra Marie Dahl

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG
Mörkblåa mjukis
 
3.VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
Min pojkvän som sjunger Evighet

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Satt och njöt av min lediga dag
 
5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT??
Bullar med ost
 
6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Soligt
 
7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Min chef
 
8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET??
Ögonen och leendet

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Ja de e min kusin :)
 
10. HUR MÅR DU IDAG??
Lite sliten men annars e de bra

11.VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Mjölk

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Öl

13. FAVORITSPORT?
Fotboll ?

14. HÅRFÄRG??
Blond

15. ÖGONFÄRG??
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Solnedgång

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER??
Fredrik 19, Madeleine 9 och Philip 7

18. FAVORITMÅNAD?
Juli

19. FAVORITMAT??
Tacos och allt som Johan lagar :P

20. SISTA FILMEN DU SÅG??
Råttatouille
 
21. FAVORITDAG PÅ VECKAN??
Söndag

22. FAVORITHOBBY?
Träna bla..

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON??
Nejdå :)
 
24. FAVORITLÅT??
Ingen just nu

25. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar :)

26. KRAMAR ELLER KYSSAR??
Kramar

27. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande !

28. CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
Självklart

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR??
Pepe :)

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR??
Jag vet inte

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor i en 2a med min sambo Johan och vår hund Jacko
 
33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER??
Läser inte så mycke böcker

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Vit och rund
 
35. FAVORITSPEL (sällskaps)
Sing star
 
36. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN??
Nej och skulle nog inte försöka heller  :/

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN??
Nepp

38. ÄR DU ROMANTISK??
Väldigt

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG!
Jag är extremt ycklig

40. VAD SKA DU GÖRA NU?
Städa

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Jobba


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback