Du !

image30

Det känns som om att de finns hur mycke tårar som helst där inne . Varenda liten droppe vill ut .
Packade dina saker idag . Det va nog de jobbigaste jag har gjort .
Mina ögon är svullna och värre kommer det att bli .
När ska de sluta ?

Ensam , Ja jag är ensam . Ni finns där men inte här .
Jag behöver er allihopa nu .

Ska jag va helt ärlig så vet jag inte vad jag ska ta mig till . Jag känner mig så maktlös .
Jag vill så gärna prata med dig men de gör bara saker värre .
Samtidigt så blir jag ledsen över att jag väljer att inte prata med dig .
Hur fan ska jag ha de egentligen ?
Så mycke tankar fyller mitt lilla huvud och jag skulle bara vilja kasta dom i en säck och knyta om så hårt jag kan .
Sen skulle jag gömma den och glömma var jag gömde den .
Jag vet att sånt här tar tid men arrrh jag orkar inte vänta . Inte flera dagar till .
Jag blir galen snart .

Du va allt , glöm aldrig de !




Aldrig är vi så sårbara som i kärlek .






Kommentarer
Postat av: Pepe

hjärtat.. du är aldrig ensam. kom ihåg det! var du än väljer att gå, så kommer jag gå bredvid dig! jag finns alltid kvar

2008-05-27 @ 13:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback