Vad ska man göra när allt skiter sig ? :/

image26

Jag jobbar som ett jävla as rent ut sagt .. Inget duger längre .. Jag börjar tröttna som fan nu .. De e katastrof hemma . TOTAL JÄVLA KATASTROF ! Gaaaah , jag blir galen . Jag får fler och fler utbrott numera för jag pallar fan inte mer . Vad ska man göra och vad krävs för att man ska förbli lycklig ? Jag va ju de en gång i tiden , de e ju bara några månader sen ,, Vad hände ? Varför dog allt mellan oss ? Jag litade på dig , fucking 100% , Var tog all tillit vägen ?  Sa inte vi föralltid eller hur va de nu ? JO ! De gjorde vi .. Vad fan e föralltid då ? Bara ett jävla ord som man bara slänger ur sig när allt känns bra utan att tänka sig för ? Jag önkar bara att allt blev bra .. Förtjänar vi inte de efter hur vi har haft de ? Efter våra idiotförhållanden som vi har gått igenom ? Jag är så osäker just nu ..



Kommentarer
Postat av: Empem

Hej! Allt bra en dag som denna?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback