Kommer du ihåg gumman ? <3





Jag kan se oss skratta som vi gjorde på denna bilden när vi skrev detta :D



Sandra säger:
haha ville bara prova en knapp som jag länge velat trycka på 
petrah´ säger:
hahahahahahaha
petrah´ säger:
vilken? 
Sandra säger:
sök knappen bredvid skicka knappen 
petrah´ säger:
haha, hände det något?
Sandra säger:
ja den sökte på något men sen vet jag inte
Sandra säger:
 va inte lika rolig som jag trodde den skulle va
Sandra säger:
 besviken jag blev 
Sandra säger:
HAHAHHAHAHAH
petrah´ säger:
hahahahahahaah du är skadad 
Sandra säger:
HAHHAHAHAH jag vet ..

Kommentarer
Postat av: Petra

hahahaha.. så jävla otippat att det skulle vara vi som skrev det liksom :p haha, vi hade sjuka saker för oss :p älskar dig <3

2009-08-07 @ 11:51:26
Postat av: issa

Hej!



Har du har hört mig? (issa)? jag är en utav Sveriges största tjejrappare med nästan 200 000 lyssnare. Ifall du inte hört mig och vill höra så kan du bara söka på youtube "issa - den kärlek du ger mig " eller besöka min blogg och lyssna på min senaste låt jag lagt ut :)



Mina låtar handlar om känslor som många unga i dagens samhälle kan känna igen sig i, sorg, olycklig kärlek, vänskap och lycklig kärlek.



puss / Issa


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback