Sådär vadå ?

Idag snöar det folket .. Woho :D
Jag längtar efter julen massor nu och snart är det dags att pynta .. Inte för att jag pyntar men mamma brukar så jag får hjälpa henne :P Jag vill inte ha en massa tomtar i mitt hem :S
Igår bakade jag lussebullar med hjälp av min lillasyster och så lyssnade vi på julmusik. Lägger in en film på det längre ner :P
Idag händer det inte så himla mycket .. Ska sätta ner en massa skit i källaren och möblera om lite i det lilla rummet .

Sen saknar jag min pluppis :( Snart måste vi ses.
Du är färgklicken i mitt svart och vita liv.
Sen är du bäst också. Jag älskar dig mer än 1000 pziri mjukglarrar <3

Hejdå folket.


Kommentarer
Postat av: Pluppis

Wiie. kul med lite uppdatering gumms :) fan vad gott med lussebullar.. jag vill med baka :D blev dom goda? tittade på filmen du la in :p hehe. vilken julstämning, så mysigt :D saknar dig också hjärtat. vi måste verkligen träffas snart, det börjar bli lång tid igen :( älskar dig, till månen och tillbaka <3<3

2009-11-05 @ 00:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback