Dalles world


www.dallesworld.com

Pappas hemsida. Där kan man bland annat läsa the story of Dalle och även läsa hans blogg där hans hund Malte ibland är gästbloggare :)

Söt bild på pappa :P HAHA


Ett inlägg från Malte:

Nutellatjuven

Lillhusse hade glömt en nästan tom Nutellaburk på sitt soffbord
och när Husse kom hem så låg den på golvet alldeles renslickad.
Gissa vem han tror det är???
Visst, Malte ska ju ha skyllen för allt...
Jag försökte förklara att jag hatar Nutella och att hundar kan bli
sjuka av choklad så därför äter jag det inte av ren självbevarelsedrift.
Kolla den tomma burken.



Och kolla oskyldige Malte.
Det syns ju lång väg att det inte var jag...



Husse tycker att ett bitmärke i locket är bevis, det tycker inte jag.
Det är alldeles säkert lillhusse som har gjort det för att skylla på mig.



När jag ännu en gång försökte övertyga Husse om att jag verkligen
hatar Nutella så satte den elakingen ner burken på golvet för att
testa mig och vem är jag att motstå en sådan frestelse???
Men vet ni vad?
Denna gången vann jag faktiskt... *SMASK*







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback