Hej mina vänner :)

Kanske dags att skriva lite :)
Massor har hänt sen jag skrev sist..

Jag fick i alla fall rätt på spotify i mobilen och jag ringde ambassaden men nu har jag lagt ner Usa resan ett tag.
Har en del att ta tag i här innan jag kan rymma vidare :p

Anyway, jag har fått körkort och köpt bil :D En svart seat ibiza. Klockrent fin :)
Min fina Petra har flyttat till stan, vilket är total lycka för mig. Att bara kunna träffas varje dag och snacka skit som vi alltid gjorde förr är helt underbart :)

Mitt nya år inledde jag med att göra mig av med allt som är destruktivt och in med allt nytt och frächt. Förresten så har jag köpt en ny skohylla, det är nytt och frächt :p haha

Har flyttat också. Bodde onödingt stort i min fyra så nu bor jag i en skitfin tvåa och trivs kanon :)
Leah fyllde 3 år den 2 januari och lillkillen blev 5,5år den 12 december. Tiden går nästan för fort nu ..
Sen har jag träffat någon :) Den här någon är otroligt speciell och dessutom väldigt söt. Nu återstår det att se var det leder :D


Nu ska jag skruva ihop hyllan sen ska jag kasta mig i sängen med mina fantastiska hundar och mysa på hög nivå.
Livet är med andra ord bäst just nu <3





Kommentarer
Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

Postat av: sarastille - jag säljer billiga designer!

Hej! Just nu har jag en Dagens blogg-tävling på min blogg där vem som helst kan anmäla sig. Gör det du med och ta chansen att bli länkad inför mina 2000-3000 besökare! :)

2011-01-13 @ 12:22:07
URL: http://saramagdalena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback