Hola folket :D

Sitter på jobb och planerar en fest för mamma som fyller 45 år den 15 juli :D
Hon får bara veta att det blir en fest men inte mer än så :) Detta kommer bli riktigt roligt för vi har massor med roliga idéer :D Om hon bara visste :p

Ikväll ska jag gå på möte och ser framemot det en hel del :) Känns underbart att ha någonsans att gå när man känner att man behöver kräka av sig en massa.

Igår körde jag mot en bil som kvärnitade i en korsning och min bil tog mest stryk :/
Jag skulle köra rakt fram medans idioten skulle svänga höger och korsa ett övergångsställe.. Då kan inte ser att det blir grönt blir han tvngen att tvärnita och där kom lilla jag i cirkus 10 km/h.. Hans gamla solblekta bil fick en märke på 1x2cm medans min fick riktigt fula märken. ( se bilderna nedan)
Anyway, eftersom att jag kom på honom så blir det mitt fel och jag blir fattig.. Vi har kommit överens om en summa som jag ska betala honom istället för att ta det genom försäkringen.. Så med andra ord var min dag igår inte bra..

(Klicka för större bilder)




Smart som jag är så hällde jag precis ramlösa över datorn jag skriver på :p
Ibland är jag bara helt otrolig!!!!

Tror jag ska ta en kopp kaffe och sen köra hem! Hejdå :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback